Lite annat

Blev väl ingen bakning. Hade inget socker hemma just då, vilket kom lite senare. Men det blev en långpromenad med Mira som var lagom smutsig när hon kom in. Fast då tog vi ett snabbt bad, och det tycker hon om! Funderar på att ta med henne till Mange imorgon. så kan vi gå ut lite långpromenader ihop och så. Alltid mysigt :)
Åkte in till stan, tog ett tag på ICA kan jag ju lova. Sandra var tvungen att köpa en massa morottspåsar för att hennes moster gjort fel i beställningen ;)
Tråkigt att sitta hemma hos Mange utan att ha någonting att göra. Här finns väl egentligen en hel del att göra. 5-600 filmer att titta på.. Egentligen borde jag äta, och sedan ta en dusch, men tror jag väntar tills han kommer hem. Har inte duschat utan honom på länge på helgerna. Usch vad jag vill träffa honom varje dag. Sluta skolan nu. Sen får Jennipher flytta till Borås så jag kan träffa henne mycket också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0