Onsdag

Vaknade av en hemsk mardröm. Om strömma, kungen och en äcklig bulldog. Klockan skulle inte ringa mer än 10 minuter senare, så jag gick upp. Mormor ringde och skulle väcka mig, sedan gick jag upp och gjorde frukost. GOD frukost. Mormor kom och hämtade mig och vi åkte till kyrkogården. Mira höll på att morra hela tiden.. Scary??
Fortsatte trippen till dalsjöfors och köpte mat. Väldigt gott var det.
Åkte hem och gjorde väl ingenting särskilt. Eva och Alice kom hem en stund innan jag höll på att få panik. Fikade litegrann och så, innan jag åkte med dem till stan. Skjutsade hem mig till Mange som bara pussade mig och åkte igen :( Tycker inte om hans båt ibland.. Fast, man får förstå att han tycker det är roligt att hålla på med den. En ny häst, klart att jag hade tyckt att det var underbart att rå om den :)
Dem hade faktiskt (!) städat här idag märkts förresten eftersom det är översvämning inne på toaletten. Städning för killar är att dammsuga, torka golv, diska och slänga upp resten i soffan, ungefär. Hade nu tänkt att fortsätta den städning de aldrig riktigt avslutade. Sen ska jag gå ut med hunden, eftersom hon åt såå mycket innan. Eller inte. Är inte direkt det roligaste jag vet att behöva gå ut själv på hulta i mörker.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0