Saknad

Ibland kan jag sakna. Och det är till den högsta graden. Jag vet att allt är sådär nu, går inte att ordna på något speciellt sätt. Det bara är som det är. När vi har tid över, då träffas vi. Det blir inte så ofta. Och absolut inte så ofta som jag hade velat. Jag hade velat att vi kunde träffas varje vecka, varje dag helst om det hade gått. Eller i alla fall någon dag i veckan. Men det funkar inte. Aldrig har jag väl haft en så bra vän som du, även fast vi har haft våra duster. Vi var så lika, kunde göra allting ihop. Utan bråk, endast av skratt. De tiderna då man knappast var oskiljaktiga. då tiderna utanför mcd och allt det där existerade. Vet du hur lycklig jag var då? Nu är allt skit, allt utan dig är vedervärdigt. Jag önskar bara att man kunde spola tillbaka tiden sådär 5 år. Då vi träffades för första gången. Internet, du hade faktiskt fjording, 7an. Tiden då det var jag och du, mot hela världen. Jag saknar dig =´(

Kommentarer
Postat av: Jonna

"allt utan dig är vedervärdigt" tack för den. är jag vedervärdig nu också. öven om allt kanske inte är hundra nu så trodde jag att jag var lite mer än så för dig. vedervärdig? tack, det ska jag komma ihåg! :(

2007-10-23 @ 14:22:43
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Din Kicki

Älsklingflicka, får ont i hela mig när jag läser det där. Du är det bästaste som finns och jag älskar dig även om vi inte ses så ofta. Finns här vad de än är, och de vet du så mycket väl om. Kicki hjärta dig

2007-10-26 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0