Själv igen då..

Tills älskling kom hem igår, gick tiden så sakta så jag trodde att jag skulle bli galen. Jennipher hjälpte mig en stund, tack för det! Kvällen igår gick snabbt efter han kommit hem. Det var bara duschen som existerade, sedan att sova. (Nu ska vi inte gå in på detaljer här) Så.. Vaknade som vanligt imorse när Mange skulle upp. Han är inte så väldans tyst om man säger så. Tänder i taket gör han också. Men det spelar ingen roll. Han vaknar inte av väckarklockan ändå, så jag får ligga och slå på honom. Sen innan han åker kommer han och lägger sig en stund jämte mig och myser, sniffar lite i öronen och sådant där mysigt. Dessvärre är klockan halv 6 på morgonen. Men det gör ingenting. Jag somnar om ändå.
Har beslutsångest om jag ska åka hem idag eller inte? Men jag tror att jag åker ner till stan sedan åka hit igen.. Får åka hem och hämta Mira imorgon. Om det nu blir av. Mamma är så nojig. Har aldrig lämnat bort henne till någon förrutom när vi var utomlands. Och då till uppfödaren. Hon skulle aldrig låta någon anhörig få ha hand om henne eller någonting. Vet inte om det är så att hon inte litar på att dem tar hand om henne? Men mest tror jag det har med att göra att hon inte är säker på att hon trivs dit hon kommer. Ändå vet hon att hundfan är fruktansvärt lätt att ha och göra med, och anpassar sig jättebra dit hon kom. Uppfödaren sa efter att dem passat henne att hon inte alls verkade längta hem. Men det märkte vi att hon visst gjorde när dem hämtade henne :)
Kanske ska vara någon sorts städtant här idag? Funderar starkt på det. 2 killar ska INTE bo i en lägenhet utan någon tjej/tant/fru. Det blir inte alls bra.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0