Strömma Måndag

Det är måndag, vilket betyder att det är en ny vecka, med nya lektioner och nya äventyr att se fram emot. Helgerna känns inte bra, de känns bara korta och ibland värdelösa. Hade jag inte haft Magnus hemma hade jag likaväl kunnat stanna kvar här i hemlighet. I tystnad.
I vilket fall som helst, jag, Jonna, Jennipher, Jenny och Vickan hade det trevligt, (eller aah, trevligt och trevligt) och kollade på Rose Red. Den var inte rolig alls, var rädd hela tiden, och inte ofta jag brukar reagera på skräckfilmer annars. Jenny skrek som vanligt hejdlöst och jag kramade och stoppade blodet i Jonnas ben.
Klockan ringde säkert i flera, flera sekunder innan jag stängde av den imorse, vilket brukar inte ta mer än ½ sekund innan jag vaknar. Oftast räcker vibrationen. Det var dags för en dags lektioner fram tills halv 2. Gräs med Jonny sista lektionen, kändes skönt att slippa i alla fall en halvt död halvtimme med honom.
Sätila, here we comes. Jag, Jonna, Elin och Bex åkte in för att köpa lite mer sådant där onyttigt som det inte finns något godare än. Btw, pizzerian har fått en ny ägare, och de som varit där säger att den var klart godkänd. Inget kan vara värre än det som fanns där förut. Efter hemkomsten kollade vi på en erotisk thriller som jag tyckte var väldigt bra. Den var genomtänkt och inte sådär "bara vara läskig" som vissa kan vara. Snacks och film med vännerna kan knappast bli bättre. Förutom en hand att hålla i, en hand på ens lår och små pussar på halsen och i nacken av någon man tycker riktigt mycket om<3<3
Strax blir det film igen, sedan lägga sig tidigt. Älska sova länge, babe!


2 år 4 månader 6 dagar, darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0