Tisdag

Blev att göra sig iordning för att åka till stan. Jonna kom hit en snabbis innan vi åkte. Vi skulle ner och öppna ett konto till vårat företag, men det gick inte så bra. Jeanette kom med passet för sent, och vi missade att det bara var öppet till 15:00. Ganska surt, men vi får åka in på fredag förmiddag istället. Köpte väl inget speciellt egentligen, bara lite saker till Mange. Fast han fick lite panik över att han inte kunde öppna burken med pengar. Men så kan det vara. Den var inte så dyr, så det är bara att lägga undan och köpa en till när den är full! Om den nu blir det.. Sen så fick han ju en medalj också ;)
Kom hem till en sovande älskling, och vi har suttit och kikat på lite hundraser. Har världens beslutångest vilken hundras jag vill ha, men förmodligen vill jag ha en dvärgpinscher, vilka jag tycker är grymt fina! Dessvärre är de inga lydnadshundar och kan lätt "ta över" platsen som ledare. De beskriver dem som "att de sällan lyder bara för att vi vill det. Dem är smarta nog att själva inse att dem inte vinner något på att utföra det vi begär av dem."
I övrigt så ska jag bara kolla film och så tror jag. Kollade "tretton" innan idag, det var ett bra tag sedan man såg den. Bra film, men dåligt slut tycker jag :/ Det finns väl en hel del andra NYA filmer här.. Förresten Jonna, ska jag ta med strandvaskaren?


Kommentarer
Postat av: Jonna

ja ta du med den :) får vi hoppas att den funkar i min tv bara... ta gärna med lite fler filmer du tror att jag gillar, eller nån du vill se :P är alltid kul med nya filmer :D

2007-10-30 @ 20:18:08
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0