Ändrade planer

Jag tror jag har lärt mig en sak. Eller jag har nog alltid vetat om det, men nu är det fan dags. Jag ska ALDRIG mer säga vad jag SKA göra. Inte till någon! Bättre att vara stolt när man gjort någonting bra istället. Det varken städning eller förflytta ridsakerna idag. Däremot duschade jag istället och städade i min garderob. Inte så ofta städningen där blir av heller, så det får jag väl vara "stolt" över då. haha.

Nu blir det sängen om en stund. Upp tidigare än vanligt imorgon iallafall. Gäsp.


Kommentarer
Postat av: Jonna

passade på att kolla din blogg nu på en annan dator, för att kolla med färgerna som Kicki sa. men jag ser fortfarande inte att det är 4 olika färger... förstår inte vad hon har kollat på för konstig dator? :/ :P haha

2008-04-18 @ 10:41:19
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Josefin

Haha känner igen det där med att inte prata om saker man ska göra som ändå inte blir gjorda sedan :)

2008-04-19 @ 18:03:01
URL: http://josefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0