Eftermiddagen

Blev att knappt göra någonting idag på teori lektionen i ridningen. Skulle läsa ngt, men blev fast hos Charlotte en stund, sedan Stefan en stund. Fick också reda på att Clown förhoppningsvis är såld. Känns bra faktiskt att han får komma till några som kan ge han all den tid han behöver som han inte kan få här.
Skinkpaj lät inte så gott heller, så vi traskade bort till Sätila och åt pizza. Väldigt gott om inte onyttigt :P Men vi gick dit och hem i varje fall, och dessutom genom härkila, vilket är längre än de 3 km in till Sätila. Gick sedan in i stallet och kikade in den nya hästen. En ardenner till för körningen. Hästen var nästan 1.70, vilket man inte är så van vid när det gäller sådana grova typer. Birk kommer se ut som en liten bebis jämte sin nye vän, som förresten heter August ^^
Har varit med Jonna nästan hela eftermiddagen. Vi har det mys ihop, ändå vet jag inte om jag vill bo i 2 rum nästa år. Har skitsvårt att bestämma sig. Vad ska man göra? :S

Blogg är konstigt som vanligt, men bilder kommer ut senare.

Kommentarer
Postat av: Jonna

bor gärna med dig, om jag vill bo i dubbelrum. men jag trivs rätt bra såhär med. så länge du bor i samma hus så jag kan ta min madrass och sova hos dig lite titt som tätt. det bästa vore väl om vi tre fick samma rum nästa år. kan vi inte skriva det på lappen, att alla tre vill ha enkelrum, men att vi MÅSTE vara i samma hus pga psykiska skäl eller nåt? :P

2008-04-21 @ 21:27:54
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0