..

Somsagt så fungerar inte alltid blogg.se som det ska.. Kunde inte fortsätta lägga in de bilderna som jag ville.. Men de får komma en annan dag.

Fick lite panik då ingenting fungera, och bestämde mig för att gå ut med vovven i det fina vädret istället. Det var nog ganska dumt av mig, eftersom jag inte mår så värst mycket bättre nu. Har fått huvudvärk nu, vilket inte är vanligt att jag får. Dessutom är jag yr och mår allmänt konstigt. Var iof ute i 1½ timme och dessutom var det ingen långsam promenad. Vovven orkar väl inte stanna och vänta hela tiden! Gick iaf till Drared och tillbaka.
När jag kom hem hade mamma och dem gjort iordning en räk- och laxsallad, men eftersom jag inte tycker om lax i den tillagningen och inte heller räkor, så hade hon gjort en med kyckling till mig. Riktigt gott var det, även om jag inte hade någon riktig matlust..
Satte mig framför msn ett tag men slocknade ganska snabbt i sängen, och nu vill jag bara somna..

Varför tänker jag alltid mer på andra än mig själv? Varför kan jag helt enkelt inte säga vad jag hellre vill göra än att bli så velig? I andras ögon blir jag velig, istället för att se det från den goda sidan. Att jag inte vill att människor ska vara besvikna på mig.. Måste fan ta och rycka upp mig snart och säga som jag tycker och tänker! Hur börjar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0