Förmiddag

Det hade väl inte gått så värst bra för lilla Jennipher igår, eftersom hon trillat med cykeln på väg till Härkila. Nu har hon både uppskrapade ben OCH ansikte. Hon är inte speciellt vacker, stackarn.
Annars blev det att sitta och äta ostbågar på kvällen med Jonna framför våra datorer och spela sims. Jag förstår verkligen folk som blir databeroende. Det är hemskt! Vi satt uppe till runt 12. Tänkte jag skulle vara duktig och skriva ett inlägg då, men då fungerade inte bloggen, så orkade inte anstränga mig speciellt mycket.

Hade stängt av klockan i sömnen som vanligt, och vaknade när Jennipher låste sin dörr. Snacka om att man vet att man måste gå upp om man endast vaknar av att just Jennipher låser sin dörr.
Hade idrott första timmen, brännboll. Hur kul är det på en skala? HATAR verkligen brännboll. Känns som när man var jätteliten och spelade på målsrydsskolans grusplan. Kommer aldrig glömma den gången Lallo skulle skjuta och slog ner sig själv bakifrån i vaden med "dasslocket, även kallat tjejracket" fy fan vad vi skrattade. Och dessutom alla våra brännbollsturneringar. Det var tider det. Då kan man strejka lika mycket som jag gjorde från idrotten idag :)
Sedan hade vi det "efterlängtade" provet. Och Carro ljög inte. Provet var på 10 sidor. Jag trodde jag skulle dö. Maassa ord, bokföring- balansräkning- resultaträknings- och faktura uppgifter. Jag och matte går INTE ihop, och kommer aldrig göra det heller.
Så nu är det ingen lektion förrän 12.10, och jag och Jonna sitter inne på rummet. Undra vad vi ska ägna våran timme till innan lunchen? (A)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar så mycket =)

2008-04-23 @ 13:16:20
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Carro

varför skulle jag det?? =p

2008-04-26 @ 13:38:17
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0