God morgon!

Jonna sov inne hos mig inatt. Tror att vi somnade ganska tidigt efter lite prat för att vara vi. Sen kommer det alltid upp diskussioner om mina stjärnor i taket. Tänk den kvällen jag fick mitt enkelrum och skulle sova, och märkte att någonting lyste som prickar i mitt tak. Först trodde jag att jag blivit crazy, men det visade sig vara små, små självlysande stjärnor. Och deras charm och Jonnas tjat så har det blivit att jag har kvar dem.
Jennipher kom och "väckte" mig och Jonna imorse, sedan kom även Carro. Satt i matsalen ganska länge. Känner mig ganska dum för att jag aldrig tar sovmorgon när man väl har, men å andra sidan får vi då ingen frukost. Jobbigt läge..
Så nu ska jag ta mig en tripp in i duschen. Sedan måste jag och Carro ringa vårat APU ställe som denna gång inträffar i kommande 2 veckor på Stall SÅ. Får hoppas detta ställe följer våra förväntningar. Så jag förvarnar er redan nu, finns det ingen nätuppkoppling, kommer bloggen heller inte uppdateras. Men det återstår ju och se. Denna veckan blir det vanligt mycket bloggande i varje fall :)

Annars blir det väl en promenad idag. Vet att jag inte gör det så mycket för motionens skull. Det är jätte mys att vara ute och gå, speciellt när det är såhär fint väder. Sen blir det massa plugg då det är prov i småföretagande imorgon. Fattar ingenting av det, så jag hoppas på en trevlig stund med mina papper :P

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1208848125_dagens_frga.html

Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 09:16:59
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Lina

Hej tack för tacket!

Kul att du kikade in! La upp namn och efternamn så kan du känna på dom!
/ Lina

2008-04-22 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0