Härifrån.

Hann göra klart min egen del på årsredovisningen idag. Jag hade inte mycket att göra, men hjälpte väl till alla på sina håll! Dags att lämna tillbaka riskkapital också. Dessutom bör vi sälja klart våra produkter. Och som jag antog, mycket stämde inte, men vi kom på en del som skulle skrivas in i bokföringen. Även om man inte tycker det gör någonting att man har mycket mer på kontot än det borde vara ;)
Vi hade sedan hästkunskap med Agge, och vi skulle utrusta till olika grenar. Inte speciellt svårt om man säger så. Nästa onsdag blir det att utrusta med tanke på de olika grenarna med varsin häst/grupp i stallet. Ska bli nice :)
Blev heller ingenting av ridningen, Charlotte tyckte jag skulle ta det lite easy. Sen ringde Jonna och frågade om jag ville med till Dunevad och köra eftersom Barbro ville ha full bil, men det blev inte så. Jag stod och diskade, och dessutom är alla mina ridkläder inte uppe i hygien än, och är nerpackade i mitt rum. Som tur är, så kommer vi åka dit på våra egna körlektioner sedan också :) Att köra travhästar är lite annorlunda än våra stora bamsingar till oldenburgare/fullblod som faktiskt är ordentligt grova och vår allas nordsvensk.

Istället blir det att få ta det lugnt, tänkte gå upp med ridgrejerna till hygien. Får gå i omgångar.. Sean ta bussen till Göteborg och byta till Borås. Känns lagom onödigt, men västtrafik är som dem är.
Tommi ringde häromdagen och ville ses, så ska väl ta en fika på stan i en timme eller två. Sedan hem till min sjukling som inte mådde alls bra igår :(
Känns bra onödigt att ta med sig engelskaböckerna till nationella imorgon eftersom det ändå inte finns någonting att öva på, och fanns det nu det, så hade jag inte gjort det i alla fall. Jag känner mig själv, mycket väl till och med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0