Härligt!

Vaknade ganska utvilad imorse ändå. Kanske är det för att solen faktiskt skiner fortfarande, och man blir mycket piggare då! Hade arbete med häst med Johnny och vi har nog bara 1 eller 2 timmar kvar, sen är vi klara med vårat skitarbete. Känns mycket bra! Sen hade vi naturkunskap, och jag skrev 2 sidor. Känns bra att överlåta resten till dem andra sen. haha. Skämt åsido, men kände inte för att fortsätta med det. Dessutom spelar det ingen roll vad jag får för betyg på den, eftersom jag redan har ett säkert VG.
Nu har vi håltimme IGEN och väntar på 2 timmars teori i ridning och körning grundkurs. Vi sitter några stycken utanför skolbyggnaden på bänkarna som äntligen kommit ut! Skulle kunna sitta här ute hela dagen känns det som. Underbart väder. Hoppas på att det håller i sig hela sommaren, och enligt Carro ska det bli den varmaste sommaren på 50 år.

Tog ett litet kort på min utsikt här jag sitter och skriver min blogg. :) En liten del av min fiiina skola!
image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0