Hemska spel

Idag har det varit en tråkig dag. Har bara haft klassråd och svenska. Kändes väldigt tråkigt. Onödiga dagar, dem kan väl istället lägga ihop allting, så vi får sluta tidigare? Iof slutar vi redan den 4:de i år, men ändå. Dessutom har jag för mig att vi bara får 9 veckors sommarlov? Väldigt snålt tycker jag. Jag får ju inte en enda vecka ledigt i sommar. :( Känns förjävligt.
Annars har dagen bestått av att spela sims 2. Shit, skulle aldrig installerat skiten. Har inte spelat på flera år, och jag orkar inte bli fast igen. Skulle ju "bara" spela en liten stund.. Jonna blev likadan, och jag får se till att lägga av med det innan Jennipher blir alltför ensam. Högst 1 timme per dag. Kan jag lova mig själv det?
Nu är Jonna och Jennipher iväg en stund. Länge sen dem två var iväg någonstans själva.. Jonna var väl lite trött, men hoppas det gick bra ändå. Och naturligtvis bra för Jennipher som provrider!

Sen blir det massa plugg. Tror jag ska börja redan nu. Eller snart i alla fall. Carro sa att provet varit på 10 sidor. Inte direkt vad man önskar..
Fick också reda på mitt betyg i samhällen som blir slutbetyg VG. Vet inte om jag är så nöjd med det egentligen med tanke på att jag bla. har fått alla rätt på 1 av proven.. Men, men. Det är sådant man får stå ut med.

Nja, ringa mamms nu! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vadå, jag sitter väl aldrig framför datorn ? ;)

2008-04-22 @ 19:39:33
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Mm, det gick ju bra att provrida men det var inte så skoj på vägen dit, haha, du vet vad jag menar.. inte riktigt som jag trott, kommer hem med skrapsår och skit och lite söndriga ridbyxor.. men men.. puss

2008-04-22 @ 21:32:04
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0