Home sweet home

Började dagen idag med stalltjänst. Fick bara 1 signatur idag också, därför att jag ville öva mer för att vara säker. Vill inte ha signaturer för saker jag inte är så haj på?
Sen tycker jag att folk tjatar lite för mycket att Lena är petig. Jag menar, hon gör det inte för någon annans skull än våran egen. Hon vill att vi ska gå ut i arbetslivet och kunna göra allting rätt och dessutom snabbt. Vad är det för fel på det? Okej, jag vet att hon kan vara liite för petig ibland, men hon skäller inte, hon bara talar om att det KAN vara bra att veta..?
Sedan hade vi naturkunskap, och vi fick jobba på för att bli klara eftersom vi trodde att vi hade 1 till timma på oss, vilket vi visst inte hade.
Gjorde mig mycket snabbt iordning, och sedan kom pappa och hämtade oss. Verkade ganska lugnt mellan oss ändå. Han släppte av mig på polisstationen och jag fixade allting där, vilket inte tog mer än 3 minuter ungefär. Tog mig en tripp till Viskastrand och Kicki, innan jag gick till pressbyrån en stund och pratade med Assar. Hade ju såå mycket för mig? Eller inte. Mamma kom sedan och hämtade mig i stan.
Sitter nu hemma och har kollat på ngn film på tvn. Jävligt bra var den. Men nu kollar jag the hills på mtv. älskar sådana program ^^ Varför verkar alla så lyckliga där? Fejk kanske? ;)

Blir att ta det lugnt nu tills C kommer och hämtar mig. Sen blir det gbg horse show imorgon med Jonna och Jennipher. Ska bli skojigt naturligtvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0