Irriterad

Hela eftermiddagen/kvällen har jag och Jonna varit inlåsta på mitt rum. Vet inte varför, men har inte kännt för ett dugg. Blev förbannad på en viss person idag två kanske man ska säga, och det har gått ut över alla känns det som. Dessutom har jag knappt någon röst kvar efter allt skrikande. Vet heller inte om det löste sig. Jag kommer i alla fall till polisen imorgon, och det är det viktigaste. För dit ska jag fan. Och hur det går sen får vi väl se då.
Allt känns bara hemskt och jag är endast på gråt/"skrika av sig alla kina känslor" humör. Fattar inte ens varför personer ska vela så jävligt, så det går ut över andra. På riktigt!
Antar att det bara är att se glad ut imorgon när pappa kommer och hämtar mig. Smile and be happy för fan!

Kommentarer
Postat av: Jonna

såg på dig innan att allt inte var på topp. men jag står på din sida, det gör jag jämt. det vet du? finns här om det är något, du når mig 24/7 på mobilen. och på veckorna är det bara att bonka i taket/golvet eller gå en trappa upp (:

2008-04-23 @ 23:54:32
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0