Jobbdag

Orka att blogg ska vara så trögt jämt och inlägg bara försvinner.. Men jag får väl om ett snabbt då för att förklara om min dag litegrann..

Vaknade tidigt idag, runt 6. Kunde somna om efter ett tag, men vaknade igen vid halv 9. Kunde inte somna om, så jag och mamma låg och pratade och skrattade till kl 9 då jag började jobba.Idag har jag och simon gungat i 2 timmar! sen har vi ätit, läst saga, kollat film, lyssnat band samtidigt som simon vilade ryggen. även duschat och sen fick simon hjälpa pappa lite med högtryckstvätten. Sen kom ju Frida och lämnade av polkagrisar eftersom hon varit långt upp i landet den grisen.
Jobbade 9 timmar, helt okej dag faktiskt.

Efter jag slutat fixade jag det sista med tvätten, gick sedan ut och spelade fotboll med brorsorna. Saknar det så jävla mycket ibland. Synd att det inte finns ngt lag här i närheten, för då hade väl jag börjat spela igen..
Blev tyvärr avbrutna av bilen som förde oss till strömma.
Så nu sitter vi här, jag, jennipher, carro, jeanine och patricia och kollar parlamentet. Vi måste ju förbereda oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0