Lista

Ditt fullständiga namn: Ida Camilla Nilsson
Längd: 1,61½
Familj: mamma, pappa, 3 lillebröder, vovve
Födelsedatum:
900109
Hur bor du & med vem/vilka: på vardagarna är jag på strömma, på helgerna hemma i målsryd med familjen eller på trandared med älsk.
Sysselsättning:
går i skolan.
Spelar du något instrument: nej
Vad vill du ha just nu: sommar
Vilka sjukdomar har du: ingen.
Fobier: en hel del.
Har du körkort: nej, inte än.
Åsikt om jultomten: jaa du.. duger skitsnack? ^^
Vill du gifta dig: åh. ja det vill jag nog.
Gillar du dina svärföräldrar: svärföräldrar och svärföräldrar men.. JA!
Din hårfärg: blond
Har du glasögon: nepp
Hur ser din plånbok ut: svart, med alldeles för lite fack för kort! 
Favorittv-program: svårt eftersom jag nästintill aldrig kollar tv.
Vad köpte du senast: fika.
Hur mycket pengar har du: haha. jaa du. det var en bra fråga!
Hur svarar du i telefonen hemma: svarar nästan aldrig hemma, men.. Ida.
Senast kramat: claes
Vem sov du hos senast: claes
Stjärntecken: stenbock
Ögonfärg: blåa
Kall favoritdricka: det beror på humör..
Varm favoritdricka: varm oboy
Alkoholhaltig favoritdricka: orka välja?
Säger ofta: typ
Saknar du någon: nästintill alltid.
Du fikade senast: idag i knalleland med c, h, j och j.
Senast sedda film: the eye
Hur känner du dig nu: ganska trött och velig. som vanligt.
Kan du laga mat: skulle jag väl kanske inte påstå, men måste jag så. vill kunna!
När och varför grät du senast: oj.. kommer jag inte ihåg.
Dagens låt: det får bli min och sofies låt yves larock - rice up.
Antal kuddar i sängen: har många sängar..?
4 Bästa platser på jorden: det finns många.. 'drömmer'   
Favoritrestaurang:
 Georges
Favoritfika: inte så förtjust i just kakor, så.. kladdkaka!
Favoritgodis: lakrits.
Favoritmat: åh. snabbmat? :O
Kammar håret: oftast på morgonen.
Ogillar mest hos folk: oärlighet.
På Lördag ska jag: förhoppningsvis ha någonting inplanerat.
Skonummer: beror på skor, men.. 37-38.
Tror på evig kärlek: låter bra, man kan alltid hoppas.
De tre dyraste utgifterna denna månad: fritidskort, hemlighet med jennipher, mat.
Stockholm eller Uppsala: sthlm
Vad sålde du senast: min ipod. till jennipher.              
Vad skulle göra din dag:
tänker på någonting, men som aldrig kommer inträffa. inte idag iaf.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack tack!
Man får ta sig tid, som man får göra till andra intressen :)

2008-04-19 @ 23:32:41
URL: http://shenanigans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0