Lista

För ovanligheternas skull ska JONNA få svara på lite frågor om mig :P

Har du pojkvän/flickvän? Ja, Claes ska väl föreställa det ;)
Är du kär? Självklart! :D
Hur tidigt stiger du upp? När Jennipher kommer och låser upp dörren vid 7:10 
Vem/vilka vet mest om dig? Jag, Jennipher och Camilla tror jag
Gillar du att slåss? Beror väl på... När någon förtjänar det gör hon väl det
Vad ska du göra ikväll? Plugga på småföretagande provet. Möjligtvis kanske jag sover här med..
Har du utländska föräldrar? Helsvenska båda två
Var har du ont? Ingenstans vad jag vet. Möjligtvis lite i fötterna från förra veckan kanske?
Är du bra på att måla? Har sällan sett henne måla...
Vem kramade du senast? Claes kanske?
Vad längtar du till? Claes och Mira?
Vad heter dina husdjur? Calvados " Mira"
Har du körkort? Nej, den grisen. Men efter sommaren så ;)
Favoritgodis? SALTA NAPPAR!
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska, helt klart
Sparare eller slösare? Beror väl på vad det gäller.. Men gäller det kläder från Gina så är hon en slösare (:
Bio eller promenad? Promenad tror jag. Det är mys (: Det blir det många av här på veckorna iaf
Är du kittlig? Nej inte vad jag har märkt under tiden jag bott ihop med i henne i 3 terminer..
Rädd för insekter? Inte rädd kanske, men hon gillar dom inte
Anser du att du är stark? Tror jag inte, men hon är ju inte klen om man säger så :P Mycket starkare än mig. Men det är det ju många som är :P haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha bara för det så hinner jag skriva ett till nu :P

2008-04-22 @ 12:17:32
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0