lista

Namn: Ida Nilsson
Vad gjorde du igår kväll? lade mig hyfsat tidigt
Hur många hamstrar har du haft? haha inga. marsvin däremot :P
Kan du gå ner i spagat? haha. skulle ni vilja se va?
Vad ska du göra i kväll? till gisslaved?
Vad ska du göra i morgon? det beror på. men till skolan ska jag.
Senaste inköp:
åh, tröja på gina :)
Senaste film: pearl harbour med j:orna
Vad har du i ditt fönster? beror på alla ställen jag bor..
Tycker du om att cykla? om inte är några backar så, ja. :P
Vem sov du över hos senast? Claes
Vem sov över hos dig senast? Claes
Vem pussade du på senast? Claes
Vad ska du göra nu? Byta om, antagligen ta bussen in till stan och möta Frida
Vem träffade du sist? Claes
Vem skulle du vilja träffa nu? Jaadu. Ingen speciell tror jag?
Sjunger du i duschen? vem gör inte det?
Vem ringde du senast? mamma
Hur länge sov du inatt? inte många..
Vad gjorde du för tre timmar sen? ingen aning. pussade på claes kanske?
Vad skulle du vilja göra nu? gå på ife
Har du badat i år? bara utomlands
Tidsfördriv? internet och tv brukar vara bra om man inte har ngt att göra :P
Vad heter du just nu på msn? -       Ida Nilsson
Hur många syskon? tre
Kär i någon just nu? ja då. det är jag.
När är du född? I januari
Var bor du? Borås och Sätila
Nuvarande hårfärg? Blont.
Riktiga hårfärg? Blont.
Ögonfärg? blåa
Vad läser du för bok nu? ingen
Humör just nu? stressad
Vad har du för parfym idag? armani
Vill du ha barn? vem vill inte ha barn?
Piercingar? öronen, naveln, tragus
Tatuering? svanken
Hur många Converse Allstar-skor äger du? två
Skostorlek: 37-38

Kommentarer
Postat av: Jennie

skoj med listor!

2008-04-26 @ 14:40:51
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jenny

vad har du för tatuering i svanken?

2008-04-26 @ 15:07:57
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul =)

2008-04-26 @ 16:12:26
URL: http://peggypeggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0