Lite av allt möjligt

Usch vad jag hatar att inte kunnat uppdatera bloggen varje dag..

Men i förrgår kom C, vi åkte till Jesper snabbt och sedan till mcd. Vi gick och lade oss ganska sent denna kväll eftersom vi båda två skulle upp tidigt. Eller i alla fall han :P
Det blev fredag och det var dags för gbg horse show. Var nere i gbg lite efter halv tio, och hann igenom mässan innan vi satte oss och kollade hoppningen. Svante blev 2:a vilket naturligtvis är helt klart godkänt. Sedan var det lite mer hoppning och dressyr såklart. Vi satt och kollade och gick på mässan i omgångar. Skulle haft ett par jodpush, men jag struntade i det. Får följa med mamma till stan en annan dag. För sånt har jag inte råd med själv. ;)
Hade en riktigt bra dag, och kom inte ifrån göteborg förrän vid halv 8 tiden. Tack J och J för en trevlig dag :)

Åkte hem till C, och vi möttes helt perfekt faktiskt :) Åkte direkt hem till mig. Vet att han egentligen inte tycker om att köra på min grusväg, men det får gå.
Senare på kvällen sitter vi och äter popcorn och han sätter i halsen. Sticker ut i köket och har svårt att andas. Han fick lägga sig en stund, han blev ordentligt yr, blev kallsvettig, fick ont i huvudet av syrebrist och försökte gå och spy. Tydligen fungerade inte det heller, så han fick ta en ibumetin, och lägga sig. Tyckte så synd om honom.
Jag hade skitsvårt att sova sedan eftersom han andades så oregelbundet och hade sagt till mig redan innan att jag skulle kolla om han andades på natten. Blir man inte rädd då? :/ När jag äntligen somnat fick han svårt att andas och fick kippa efter luft. Vaknade tidigt på morgonen och kunde inte somna om. Har sovit riktigt dåligt inatt.
C funderade på att kanske åka upp till sjukhuset, och jag sa att det gäller att prioritera. Han tyckte tydligen det var viktigare att byta tillbaka till sina gamla fälgar istället. Suck, killar säger jag bara.

Förhoppningsvis blir det att åka till Gisslaved idag. Får hoppas vädret håller i sig och det slutar blåsa. Men nu har jag tagit en dusch och funderar på att ta en långpromenad med vovven om jag hittar ett par BRA skor.


Kommentarer
Postat av: Sofie

varför blir jag inte ens förvånad över att han prioriterar bilen före sig själv ?

2008-04-26 @ 18:07:37
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0