Lite smått.

Håller på att bli sjuk känner jag. Inte ofta jag är det, och när det väl blir av blir jag verkligen sjuk! Det är den här förbannade hostan som jag och Jonna fick stå ut med ett tag under ettan. Men känner också på mig att det kan vara den hostan jag hade när jag hostade sönder mitt revben. Det hoppas vi dock inte på. Bara huvudvärken försvinner mår jag hyfsat mycket bättre, men vill verkligen kunna sova med C (som jag förresten inte får kalla honom längre utifall att jag inte kallar honom Mr. C.)  i helgen, och ska dessutom ut också. Inte bli sjuk nu!! :(

Deklarationen ska strax bli av också förresten, och blev superglad när jag fick 4600 tillbaka! :D KAn ju behövas nu när min telefonräkning kom... Kan tala om att den låg på lika mycket som jag har inkomster i månaden. *skäms*

Kommentarer
Postat av: Jenny

4600? vad är det för jäkla lyx då ;) Fick bara 1600.. haha Jocke skulle betala 200 spänn =P Det suger! Fast jag vet en som fick tillbaka 12.000.. tänk dig att få det bara sådär =)

2008-04-09 @ 22:33:21
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0