Mitten av helgen.

Hade vårat nationella prov, jag och Jonna igår förmiddag. Eller snarare morgon för vissa ;) Efter det hann jag göra mig iordning lite snabbt, sedan blev det färd till Borås. Var med mamma och handlade innan jag åkte till Claes för att fördriva tiden litegrann. Tog sedan bussen till centralen och mötte Sofie. Vi satt på mcd i 2 timmar innan vi ens begav oss ut på shopping. Hade väl en hel del att prata om :) Vi gick i stan och knalleland och kikade lite. Åt också glass i solskenet och pratade på torget. Myys :) Vid 6 skulle hon tyvärr ta tåget tillbaka till Lidköping och vi satte oss där en stund och tjatade också. Snacka om att vi pratade.. men. vi är ju bara tjejer ^^.
Åkte hem till Claes och väntade in honom. Kollade såklart HV, och som vanligt får man liksom ett "hej" sen en suck, ett leende, ett skakade huvud och en puss.
Tyckte matchen var flängig. Det syntes att HV hade så mycket känslor att det liksom bara blev en hel fight av matchen. Inte bra spelmässigt, men vem tackar nej till en match med mycket känslor? :P
Hann inte se klart matchen eftersom vi skulle till mcd och käka med Jesper och Hampus. Blev ganska besviken, men det fick gå. Johan ringde ju sedan och grät ändå, och jag förstod ganska snabbt att HV tagit SM-GULD! Weeii!!
Åkte hem och lade oss ganska tidigt. Claes skulle kolla någon "skitbra" film som han sedan ändå somnade till :P

Imorse vaknade båda två halv 8 (!). Tror vi båda vant oss vid att gå upp tidigt nu igen.. Men vi somnade om och kl 12 åkte vi iväg till knalleland med Jenny, Jesper och Hampus. Dem shoppade litegrann och sedan satte vi oss och tog en fika på en timme eller så. åkte sedan och handlade en massa. Efter en stund åkte vi hem och satt och tjötade på balkongen. Såå underbart fint väder! Herregud, vad händer med Borås?!
Men nu är jag hemma. Tog en liten tripp på Rasses nya EU-moppe, men den var visst inte påställd än, så kunde inte tanka skiten.. Tänkte tvätta nu, sedan får vi se vad som händer. Kan väl hända att det blir en sväng in till stan senare.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah när vi väntade på tåget så kan man väl mer säga att vi gapskrattade :P

2008-04-19 @ 18:45:34
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0