Morgon.

Igår satt vi och kollade på house på kvällen. Till slut var det bara jag och Jennipher kvar. Så efter ett tag slank även vi iväg, och jag nådde mitt mål med att lägga mig innan 23! Känner mig skitduktig :P
Dessutom gick jag upp ganska tidigt idag och var färdig när Jennipher hämtade mig. Åh, herregud. Kände inte direkt för idrott på morgonen. Mest för mina fötter kan jag medge som har brännblåsor och är blodiga på vissa ställen. men också för att min kropp fortfarande inte är speciellt fräsch sedan jag trillade av. Fattar inte varför det ska hålla i sig så länge?! Hade ju tänkt att jag skulle "träna bort" det onda, men det verkar mer ha gett skada.
Men, men. Nu ska jag packa iordning lite saker som ska med till Borås, sen blir det 2 timmars småföretagande. Ser INTE fram emot detta. Behöver sälja såpass mycket mer + avsluta vårat bankkonto. Sen måste vi göra den där årsredovisningen. Kan sätta vad som helst på att pengar och sålda varor inte stämmer ihop.

Kommentarer
Postat av: Jenny

men din bror är ganska ung va? Jag skulle nog hellre kunna tänka mig att jobba hos någon som är yngre, man får nog ut mer av det.. för hon som jag är hos är liksom 62 eller ngt.. vi har inte så värst mycket gemensamt!

2008-04-16 @ 09:16:20
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Kicki

Jag ser ett fel på din blogg som måste ändras haha!

2008-04-16 @ 10:08:07
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0