Nyvaken.

Låg och var vaken ganska länge igår. Tror jag sade godnatt till Sofie runt halv 2 tiden? Sen började det här hur man ska sova, åt vilket håll man ska ligga osv. för att inte se ut genom dörren som var tvungen att vara öppen då hunden var på nedervåningen. Jag lät lampan vara tänd, och somnade i alla fall innan 2.

Mamma kom in i rummet tidigt imorse och undrade varför lampan var tänd, och efter att jag gett henne svaret var hon bara tyst. Det är tur att nästan alla i familjen varit med om saker, så man kan prata om det tillsammans.
Somnade om och hade just vänt mig om och kramat om den håriga lilla vovven jämte mig när Johan ringde. Satt uppe och pratade en stund och blev genast väldigt pigg. Miris också, som förresten ligger och gräver ner huvudet i täcket och sängen nu. Jag tror hon vill gå ut en liten sväng :) Men hon får allt vänta tils jag ätit frukost, sedan får vi se vart det bär. Kanske samma slinga som igår? Jag bara älskar att vara ute och gå här, det är mys att kunna gå hur långt som helst på en breddad skogsstig och att det ändå finns 100 riktiga skogsvägar att smita in på om man så vill det. Och där finns det på vissa kuperad terräng märkte jag igår. haha. Fy fan vad jobbigt det var :P
Så.. Om ni vill joina och gå ut och gå, så var inte sena på att höra av er, det är betydligt mysigare än att gå i stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0