Rädd.

Suttit och tjatat på Kicki att hon ska nana, men jag själv lägger mig inte fan vad dum man är ibland. Sitter och pratar med Sofie på msn, óch räddheten är nästan borta. Den ligger och lurar, men verkar inte gå ihop helt. Säger jag nu och hoppar till som en idiot. :/ Fan, måste lära mig nu att sova mer hos mamma. Detta fungerar inte längre. Jag vill flytta, komma härifrån. Ska man behöva vara rädd jämt? Längtar inte direkt tills jag måste lägga ifrån mig datorn... Har varit med om en till sak inatt, och jag orkar inte sånt här. Funderade ett tag på att hämta hunden, men hon bara morrar ändå när hon är här inne, och det gör inte mig direkt mer bekväm.. Hoppas ni sover gott allihop.. :(

Kommentarer
Postat av: Weronica

Lilla gumman känner att det där som bråkar med dig skulle du behöva hjälp med... har du haft kontakt med ett medium? Eller är det jag som missförstår? Kanske det inte är spökena som krånglar med dig!? Kram på dig iaf :)

2008-04-14 @ 10:10:46
URL: http://www.wirrewippans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0