Sen kväll.

Satt uppe hela kvällen igår och roade mig på msn. Gick och duschade halv 12 och var klar lite efter kl 12 då Sofie fick vara mitt sällskap till C kom hem. Var hur rädd som helst hela kvällen och nästintill hotade stackarn att vara kvar.
När C kom hem låg vi och pratade fram till hälften in på morgonen. Tycker det är massa mys. Blev väckt mitt i natten av Tommi också, han lät bekymrad. Lovade att ringa idag, så det ska jag göra nu. Sedan packa upp all skit från föregående vecka. Sedan blir det också att hjälpa pappa att röja ut litegrann ur förrådet. Saker jag vill ha sen vill jag inte att han slänger ju.. Dessutom försöker Ellinor få med mig ut idag, vilket jag känner att jag är helt ute och cyklar då. Hade varit skönt med en lugn helg och gå ut nästa. Träffar trots allt bara C typ 1½ dag denna veckan :(
Naa, för mycket att göra nu. Bye ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha jag veet :P

2008-04-05 @ 18:54:24
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0