Slappdag.

C låg och sov ända fram till 12 idag, och skulle "bara" sova en timme till. Men då tycker jag att han kan gå upp :P Vi satt och pratade om hur min sommar kommer bli, och jag kommer inte att ha 1 enda veckas sommarlov :( Och ändå jobbar jag inte mer än 3 veckor och tjänar pengar. Måste säga att detta känns förjävligt, men antar att det handlar om att prioritera saker.. Att mitt sista sommarlov skulle sluta såhär var ju iof inte direkt vad jag tänkt mig..
Sedan gick vi ut och hjälpte pappa och Filip. C var the fireman och jag vetifan vad jag var.. Mamma hade sedan lagat jättegod mat som vi smaskade i oss innan jag och mamma åkte in till stan. provade lite kläder, men skrattade mest. Usch. Gick till hemmakväll, hyrde film, köpte godis och annat. Åkte sedan hem till Eva, hämtade Buzz och tog oss en tripp till Bergdalen och G-hester. Ja, jisses.


Hur ska man någonsin veta om man gör rätt eller fel?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kan aldrig veta om man gör rätt eller fel just vid tillfället, det är oftast sånt man får reda på när det är försent, tyvärr. Men man ska alltid följa sitt hjärta (haha det lät som en kliché) men det är faktiskt väldigt sant =)

2008-04-05 @ 21:44:10
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0