smått och gott.

Igår kom Jennipher tillbaka, och det var så skönt att se henne igen :) Vi gick ut och gick. Vi gick till Sätila och tog ut pengar, postade brev och köpte massa chips, dip och annat gott! Vi var inte sena att efter den 6 km långa promenaden unna oss en massa gott! Sen fick vi väl ganska mycket bevis på att Jennipher är väldigt blond ibland.. haha. Men det tar vi en annan gång.
Jonna kom ner på senkvällen, vi satte på step up osv sen sov hon är hos mig. Vilken tur jag har, Sofie! :D Satt och hittade massa filmer igår på nätet ju. Dem skrämmer skiten ur mig, ändå är man så nyfiken!

Idag började vi med stalltjänst med Lena. Var väl inte direkt det roligaste, men det funkar. Det är iaf roligare än massa andra tråkiga teoretiska ämnen. Orkar inte med dem..
Splitsade grimmskaft, vilket faktiskt gick ganska okej. Dem var inte världens snyggaste, men å andra sidan var det första gången någonsin, och jag fick iallafall en signatur i mina papper! :)
Nu har vi hoppat över skolrådet busiga som vi är, och äter gott och kollar fortsättningen på step up. Måste kolla på den på riktigt snart igen. Det var jättelänge sedan sist. Minns den ens knappt..


Kommentarer
Postat av: Sofie

du är lyckligt lottat som slipper sova ensam ! :P

2008-04-15 @ 11:15:43
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0