Sprungit iväg

Kunde väl inte direkt säga att maten kunde kvittat idag. Usch vad jag var hungrig. Inte ätit sedan jätte länge..
Jag, Jonna och Jennipher satte oss sedan och kollade på Pearl Harbour. Älskar verkligen den filmen. Den känns inte så lång som den verkligen är. Bara när man kollar på klockan efteråt och märker att den liksom är halv 8. Ska aldrig kolla den filmen ensam har jag lovat mig själv. Skulle lipa sönder ju..

Upp med ridgrejerna till hygien nu det måste bort. var lagom rädd när Christina var utanför mitt hus! sedan börja städa. Vet inte om jag känner för att vara ordentligt noggrann idag. Men tror inte det. Klockan har rusat iväg och jag vill lägga mig tidigt idag. Imorgon är det ju muntligt nationellt prov. Ingenting jag ser fram emot direkt! Usch.
Kommer inte uppdatera någonting imorgon, i alla fall inte på eftermiddagen/kvällen. Åker hem redan halv 9 imorgon, då borde vi vara klara. Därför måste jag duscha på morgonen imorgon vilket är ytterst ovanligt. Sedan åker jag in till Borås och möter Sofie. Får väl se hur länge vi "orkar" shoppa, hon kanske hinner träffa C en stund, tror hon skulle bli glad då. :) Förvänta dig ingenting, så du blir besviken! Sen får vi väl se vad som händer. C skulle ta ut bilen idag, så antagligen blir det väl inte att sitta hemma i varje fall. Det återstår och se.

Nja, städtime! Jennipher är duktig och har redan börjat inne hos sig!

Music on. dunk dunk.


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ahh jag skulle bli glad, men jag lovar, förväntar mig inget :)

2008-04-17 @ 22:49:50
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0