tankar

Jag lyssnade på en låt.. som fick mig att längta tillbaka så mycket. Det finns så mycket som man hade när man var liten. Allt var så enkelt.. Det finns också tider som var på god väg att bli den person man är idag. De tiderna saknar jag också en hel del. Det är svårt att skriva, förklara vad man menar i olika perioder i sitt liv.
Ska inte säga att jag är missnöjd med hur det är i dagens läge för det är jag inte, absolut inte. För, hur mycket kräver man som person egentligen? Även om man har allting, vill man fortfarande ha någonting annat. En vilja att livet ska vara annorlunda. Jag är nog bara en i mängden, som önskade att man kanske gjorde andra val i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0