The day after tomorrow

Så fort jag kommit till Göteborg igår började det att regna, så det var en himla tur att jag hade vinterjackan, annars hade det inte funnits luva!
Mötte Tommi vid centralen någon gång vid 6, sedan åkte vi runt massa i stan för att hitta parkering. Vi kunde inte bestämma kafé till en början, men det blev café bakgården, eftersom det var det enda stället med parkering. Och vilka satt inte där inne om inte Kicki och Azzar? Satt alla 4 en stund och pratade, snarare nästintill 2 timmar blev vi sittande. Blev inte så mycket pratande för mig och Tommi, men det får vi ta en annan dag! Det var trevligt med annat sällskap också! :)
Sedan åkte jag hem till C och kollade på HV matchen. Och jävlar vilken match säger jag bara! Målen gick hru snabbt som helst för HVs del, och både jag och Johan var överlyckliga. Yee, 7-3 blev det, Linköping var helt slutköra och släppta till och med in mål i powerplay. Dååligt eftera att lett med 2-0 måste jag säga. Men strunt i det nu, imorgon ska de vinna SM-GULD! :D

Idag gick jag upp ganska så tidigt, diskade och sånt innan jag åkte iväg på äventyr. Var hemma kl 1 på skolan, och kl tjugo över var det nationellt prov. Får väl se hur det gick, men jag skrev i alla fall om min och Kickis resa i Korfu :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0