Tro det eller ej.

Klockan har redan hunnit att bli mitt på dagen. Gjorde mig lite god frukost och satt samtidigt och tittade på klipp på nätet om folk som varit med om olika saker med andar. Det var riktigt illa. Kan inte förstå att folk fortfarande inte tror på sådant, trots att det faktiskt finns bevis. Men inte ens när det finns på film gör dem det..

Jag gick sedan ut med hunden som svansade runt mina ben hela tiden. Gick samma sväng som jag gjorde igår, och det var riktigt skönt. Pratade med Jennipher i telefon hela rundan, det blev lite extra bra då. :) Mira lyssnade lite extra bra idag också, och det är naturligtvis skönt. Hundar lever sina egna liv ibland.. Fattar inte att hon fortfarande kan ha energi kvar när man gått en runda på över 1 timme? Hon har kondition den lille :P
Kom hem och gick direkt in i duschen och började sedan packa ihop alla mina grejer till Strömma. Det ligger saker överrallt och har inte med mig lika mycket till skolan som jag hade med mig hem för över 2 veckor sedan, så har väl glömt en hel del.. Men det får vänta tills nästa vecka i så fall. Det löser sig alltid :)

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Ah, det löser sig. Man kan ju alltid få tag i vissa saker genom att låna utav mig! :D

2008-04-14 @ 15:16:02
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0