Tröttsamt

Blir så trött på att behöva säga nej till personer/saker pga det största delen ha problem att ta sig till platser. HATAR att behöva bo här. Det tar inte mer än runt 10 minuter med bil, men att behöva gå till buss och busshållsplatser tar lång tid. Dessutom går bussarna knappt alls, och det stör mig mycket!
Min största fruktan skulle vara att folk tror att jag inte VILL ut. För det vill jag fan mer än någonting annat. Tro att jag allvarligt hellre sitter hemma? Usch, den tanken får mig bara på dåligt humör.

Det är precis som det brukar.
Personer frågar om man vill med och nyckeln lämnade jag hos Claes eftersom det var onödigt att jag har dem trodde jag pga jag inte ska dit mitt i veckan nästa vecka. Så ingen dricka. Niice. Och då självklart bussarna. Går bara 1 gång i timmen och det blev sent om jag skulle hinna duscha. Dessutom är det jobb imorgon och eftersom bussarna inte går mer än 1 gång i timmen kommer jag inte hem sent om jag nu ska hinna upp till Norrmalm också. Så jag har konstaterat några saker.

- jag ska flytta närmare stan.
- klara mitt körkort så man kan åka direkt.
- ta kort snart så jag kan fixa nytt legg och KUNNA gå på krogen. vilket går ut på fredag.
- lära mig själv och mina vänner att kunna planera och i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0