Tunga ögonlock.

Maräng"tårta" med grädde, hallon och blåbär. Väldigt gott, och man kan väl inte få nog :) Blev bjuden på oso idag också. Tror mina nära och kära vill få mig att bli ett fyllo. Haha. Har mycket bevis på det här nu. :P
Annars har dagen varit lugn, fått lite besök här och sådär. Nice nice.

Funderar på att vara ledig på måndag då vi har en "må bra dag" i skolan och ändå bara ska kolla på hundutställning. Jennipher förstärkte också mina tankar om detta.. Aja, vi får se. Tiden utvisar detta :)
Känns skittråkigt att åka tillbaka till skolan nu nästa vecka. suck. Dessutom har vi nationella prov på torsdagen som jag gärna hade sluppit. Men får se fram emot att jag åker hem på onsdagen och även på torsdagen efter nationella eftersom Sofie kommer på fredag :) Ska iof bli skönt att träffa alla på måndag alt. tisdag igen. Det är ju trots allt vår lilla "Strömmafamilj" vi snackar om. :)

Men nu har lilla Sofie ett inlägg att läsa and I will go to bed. Kolla klart ett program först som verkar lite scary..!

Natti.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha bra !
nu kände jag för att oxå skriva ett till typ :P

2008-04-10 @ 23:22:03
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Carro

vi förkännar att vara "lediga" på måndag efter våran praktik tycker jag, ska nog stanna hemma =P

2008-04-11 @ 13:25:16
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jonna

har du glömt att vi har muntligt nationellt på fredag morgon?? :O

2008-04-12 @ 16:38:09
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0