Wonderful.

Kicki har suttit med min blogg nu på eftermiddagen, och även om jag inte varit så duktig på att deltaga, så har jag i alla fall fått det teckensnitt jag vill ha. Resten har väl hon hittat på och gjort själv :P TAAACK!

Men annars så har vi bara haft svenska och projekt. Tråkiga och onödiga lektioner om jag får säga det själv. Efter att vi slutat gick vi och åt lite, sedan gav vi oss iväg på en promenad. Den tog väl runt 1½ timme, och nu har jag lite ont i mina fötter. Dumt att man går med converse tror jag, även om det är världens goaste skor!

Nu sitter jag, Jennipher, Carro, Jonna och Linda i pentryt och snackar om våra projekt. Vill inte ha någonting alls! :( Kommer inte på någonting som jag vill ha till 100%. Någon som har några förslag? ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

jo fast inte alltid, jobbar ju som personlig assistent nu, men trivs inte på det stället =/

2008-04-16 @ 00:15:51
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0