13/8 - 08

I måndags åkte jag nervös in till stan med full bil. det vanliga familjen tajkon, bli inte förvånade ^^ och jag klarade min uppskrivning! trodde knappt det var sant när det stod godkänd med stora gröna bokstäver. im happy :)
pratade med CBadh ett tag på pressbyrån, innan älsk ringde och ville bjuda på mat för jag varit så duktig, så vi åkte iväg till göteborg på kvällen och åt massa gott.

Igår åkte jag ner till stan, lite för tidigt dessvärre.. Träffade Everlyn en stund, vilket var ganska bra, så slapp jag vänta på Frida alltför länge. fick köpa ny piercing, och beställa lite saker till C. Frida skulle köpa present till Henke, vilket inte direkt tog 1 timme. Snarare MÅNGA. Gjorde inte så mycket, förrutom att jag hade så ont i mina fötter. dessutom blev mina nya trosor helt.. duschade. hur jag bar mig åt ska vi inte ens prata om..
kom hem och C behövde inte ens hjälpa mig med piercingen. jag gav mig fan på att jag kunde själv, och efter några minuter så :) älsk skulle upp lika tidigt som vanligt, men vi hittade american pie band camp så blev inte att vi lade oss så tidigt ändå. Innan vi somnade sa älsk en så gullig sak att jag inte kunde hålla en tår eller två tillbaka. Jag älskar dig!

Mamma fick hämta mig idag eftersom jag skulle ha haft några ärenden på banken, men vi orkade inte vänta på att det skulle öppna, så vi fick och shoppade istället. vi bar mer påsar än vi knappt kunde bära till bilen. min mamma är mer shopping galen än mig. det säger väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0