.

kan du bara inte förstå? att jag aldrig kommer glömma, aldrig kunna förlåta dig, och du kommer aldrig få mig på bättre humör i de stunderna. Jag tycker om dig, det gör jag. Ett blodsband glömmer man inte så lätt, men det menas inte att man ska behöva stå ut med hur mycket som helst. och definitivt inte det du håller på med. förstår du att du skämmer ut mig? JAG skäms över att DU skämmer ut dig för folk som kanske till och med känner dig bättre än jag och min familj själva gör. jag känner dig bara ibland, undra om en person kan vara schitzofren. är det det du är, eller spelar du bara ett spel? ett spel som ingen ändå förstår. som folk pratar bakom ryggen på dig. Jag skäms över att du ens kan med, kan skämma ut alla i din släkt, alla dina vänner, pga ett beroende. Håll dig borta från mig och mitt liv medan du är som du är, annars kan du bara dra! en dag kommer det vara försent. kommer du ångra dig då, när dina närmsta är borta, eller är det fortfarande fel på vår syn av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0