hur högt sätter man ribban?

Varför lever människor som i en bubbla? Om man snackar mycket skit, tror man att det aldrig då ska komma fram, så borde det vara någonting fel. Vad har man för anledning att ljuga, om någonting som ändå inte rör mig i ryggen, utan som bara stärker ditt självförtroende? Få mig verka dum inför andra, ljuga ihop en historia om dig själv. det är väl ändå sånt du håller på med? din familj har gjort mig lagom ont redan. något som du inte ens vet om.
Jag har aldrig varit nära vän med dig, och kommer för den delen aldrig bli det heller. Jag trodde vänner nivån låg HÖGT över det som du  håller på med.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej hehe :P tack! =)

2008-08-19 @ 09:57:09
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0