intensivkurs

Äntligen helg! och då menar jag äntligen!!

Förra helgen blev det som jag sa, en hel del åkande i lilla bubblan. Var väl ute och flängde hela helgen. var ju lovat att jag och C skulle i alla fall umgås liite eftersom vi hade ett halvår i helgen :)

Annars i veckan har jag varit i falkenberg på intensivkurs. det har varit jobbigt, men samtidigt ganska skoj, då det är väldigt goa människor, speciellt Emelie :) Dagarna består av att läsa en fråga, svara och trycka på nästa. läsa en fråga, svara, trycka på nästa. ganska jobbigt om ni frågar mig, och jag har varvat skiten. 3 gånger.

Så idag var det hemfärd, skönt! Alexandra har kommit till Sverige på besök från Grekland, och ska vara hos oss i några dagar, myys! Dessutom blir det kräftskiva här idag. bla. Erling och Monika, solm blivit våra nya grannar. mycket nice :)

Kommentarer
Postat av: eli

trevlig helg sötis :)

2008-08-01 @ 15:56:50
URL: http://littleellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0