Kicki dag

Tog mig en tripp in till stan med min Kicki idag också. Köpte först ett par skitsnygga stövlar båda två. ingen av oss kunde låta bli tror jag.. sedan blev det några mer köp för kickis del, och jag köpte en t-shirt och en tjocktröja också. jag får alltid kicki att köpa sådant hon aldrig ens skulle provat annars, får hoppas att hon fortsätter att älska sina nya kläder :)
sedan tog vi en tripp till sjöbo (väldigt nödvändigt, eller inte.) sen åkte vi iväg med johan en bra stund och dem skulle plocka "pinnar" och sånt? ah, never mind :) Åkte sedan hem till Kicki och satt där en stund innan jag tog mina påsar och åkte hem. I love to be with my honey ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0