lördag

Åkte till Kicki igår, och vi gjorde oss iordning och drack litegrann. Marcus var också där, och efter ett tag kom och Assar m. flickvän. Efter några timmar åkte vi med Assar in till stan och swing där slitz var på plats, och Emmy uppträdde. Var ett jävla tjöt med vakten där ett tag om vi stod på den förbannade listan eller inte. han fick ge med sig, för han hade såå fel. kött. stod väl det mesta på dansgolvet som vanligt.. :P Efter krogens slut satt vi en stund och snackade allihopa, de andra ville till geisha, och Emmy hade tydligen inget val än att följa med. men jag kan inte påstå att jag var såå sugen på det. mer sugen på att komma hem och lägga mig jämte älsk som dessutom inte var ALLTFÖR nykter :P

kunde inte somna förrän 5 imorse, så därför gick vi inte upp förrän sent. dessvärre tyckte jag att det var dags att röra på sig när klockan var 5 på eftermiddagen, så då åkte vi till max och käkade. Handlade också mat som vi ska laga antar att det blir vi tjejer.. ikväll då Jenny och Jesper kommer på finbesök :)

och nej, kicki. filmen på dig var alldeles för.. ja du vet. för att lägga ut här.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha du får faktiskt skicka den till mig ja vill se hur jag ser ut :) Du vet jag som indian är så jävla het =) Eller var det indian du kallade mig? ;)

2008-08-23 @ 21:11:32
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas du hade en fin kväll på Swing, glömde ringa dej gumms men hoppas du förlåter mej ;P. <3

2008-08-24 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0