måndag

Svenskatimman idag kändes som den tråkigaste någonsin, även religionen. idrotten var intressantare än vanligt. spelade skogsbrännboll, och efter några incidenter med lillan själv, fick vi oss några goda skratt. eller asgarv rättare sagt. var tydligen inte bara alla elever som tyckte det var kul, även stefan själv kunde väl inte hålla igen. :)

senare på dagen startade vi kursen ridning med Lena.. tycker om att rida för henne, tycker hon är duktig! man kommer inte hit för att sitta eller göra som man vill. här går hon igenom allt från början och då menar jag verkligen från början. Har inte ridit sedan hos Svante i början på sommaren, så kände mig nästan död i slutet på lektionen. Trodde jag skulle svimma i denna värme.. det gjorde ju inte saken bättre att vi skulle skritta av hästarna - från backen. dessutom har jag forrtfarande skav från mina ridstövlar fastän jag haft dem i 1½ år nu. så upprivna fotknölar hade jag också. nice..

Nu på eftermiddagen har det inte blivit mycket mer än att hjälpa Elin flytta ifrån sitt dubbelrum med Sofia till enkelrum i Malins rum i herrgården. och det här fick mig att tänka efter. Hur dålig kondis har jag egentligen?! :S


Grattis, Kicki som klarade sin uppkörning idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0