måndag

Det gick ju bra med att ens kunna sätta på sin musik igår. stereon måste i någon form ha fått en regäl omgång i bilen på väg hit ner. den kan inte längre läsa av skivorna. my dear :( fick koppla en massa annat igår bara för det. och dessutom verkar dvdn leva sitt egna lilla liv, så den får bli att byta ut ocskså. tyypiskt.
kan inte direkt säga att jag var sådär överlycklig heller att jag glömde täcke och kudde. hur kan man ens glömma en sådan sak? så jag sov med filtar osv inatt, ändå var det så kallt så jag skakade imorse. somnade inte ens mellan znoosningarna, och DÅ är det någonting som är fel.
Igår när jag kom in på rummet efter att varit nere och pratat med vår stallchef, stod det ett paket på mitt rum. där fanns en jättesöt nalle, och ett kort med en text att jag ska fortsätta kämpa och inte ge upp, fastän det är hårt. Jennipher<3
Ännu står fullt med saker inne på rummet som inte är uppackat. jag har inte den energin som behövs för att starta upp ett nytt år här ännu.

Jag, Sofia, Jennipher, Jonna och Carro gick till vår första frukost idag, och det känns inte ens som vi varit härifrån. allt var i precis sin ordning, samma mat.. Jag avunder dem som fortfarande har sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0