Onsdag

Jävla skrivare? har suttit här ett tag och försökt skriva ut bilder på mina nära och kära att sätta upp på min vägg, men det verkar inte fungera såå bra. hmm.

Idag har vi haft en del lektioner faktiskt. sovmorgon och håltimme såklart, men annars så :) Har precis börjat köra in Pyssling och Blondie i hästens utbildning. Det verkar gå ganska bra för båda parter, även och Pyssling fick sina ryck idag. Lägger in bilder på det lite senare..

Eftersom vi har varit strömlösa sen klockan 5 imorse, förrutom någon timme där på dagen, så har vi knappt fått någon mat. pastasallad och sånt, hur mätt blir man på det på en skala? när man varken äter kasslern, ärtorna eller majsen och det bara finns ris kvar. ja, det är inte lätt.
Det hela slutade i alla fall med att jag och Jonna tog oss in till Kinna och åt på mcd. självklart mycket gott! efter en "hård" bussresa stannade vi i skene och köpte oss en massa filmer. 15 st blev det till slut, varav 10 var mina. så nu finns det en del att kika på igen :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, den bussresan till skene slår fan ALLT! :P men söt hund vart det iaf :D

2008-08-20 @ 21:53:47
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0