Pusta ut

Oh, nu är allt avslutat, och jag kan äntligen pusta ut och bara slappna av! Så underbart det känns :)

Idag hade jag min halkkörning, och det gick ganska bra tyckte jag. Fick bra med okontroll på bilden där ett tag, men vad fan. haha. det löste sig, och jag kuggade inte trotts lite för snabb hastighet ibland.. man måste väl få passa på?!

Annars har jag haft en bra vecka. känns knappt som att jag har pluggat någonting. men det har jag väl. har faktiskt läst hela boken en gång. haha. och det är väl i alla fall inte alltför dåligt av mig.
känner faktiskt att jag kommer sakna lite folk som var därborta. jag och emelie var väl ganska flamsiga stundtals, MYCKET go tjej!

Nu är Eva, Magne och Alice här. Magne och pappa håller på ute i den påbörjade spelhallen. håller på att bli massa fint där ute :) Ska fika lite nu innan jag beger mig till hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0