saknad

Idag när jag satt på bussen genom dalsjöfors kom jag och tänka på en sak. vart är alla dem som gick på skolan när jag gick där? alla har bara gått och gömt sig, och istället träder 15-åriga tjejer fram, som är i ålder med min egna lillebror. översminkade fjortisar som gapar och skriker. har jag också varit sådan? vart har alla tagit vägen? det enda stället jag träffar dem på är på krogen, och då var det flera år sedan jag träffade dem. jag vet att jag har mig själv att skylla eftersom jag själv valt att gå i en skola långt bort, men de är ändå mina vänner. de är folk man levt med, och fast roligt ihop med sedan fotbollen slogs samman, tills man slutade 9an. det är sorgligt. jag saknar dem som jag har hatat mest av allt för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0