tisdag

Imorse hade vi lika lång sovmorgon som vanligt. 10.15. känns ganska onödigt numera att vara här på dagarna när vi knappt har några lektioner.. men vi har hunnit med ett klassråd, svenska och hästens utbildning i alla fall. På hästens utbildning fick jag idag rida Eminente. Hittade väl inte riktigt alla de punkter på honom som jag hade velat, men han gick inte som en kamel hela tiden i alla fall, vilket väl är en bra sak när det gäller honom. Vi passade även på att använda oss av lite kavaletti, och hoppade också litegrann. hästarna har ju stått hela sommaren, så eftersom de är under igångsättning jag med kan jag lova.. så var det en lugn hoppning idag.

Senare fick jag hjälpa sofia att flytta ner till nedervåningen från hennes dubbelrum med elin. så nu är dem lyckliga båda två!

Jag har fortfarande träningsvärk från igår, eftersom Vicky för tillfället inte är någon smal häst. Idag tränade jag förhoppningsvis bort träningsvärken, och behöver inte gå runt som om jag vore en spratteldocka längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0