tjugo över sju

Igår kom älsk och vi drog nästan direkt iväg och hämtade pizza. Eftersom mamma och dem inte var hemma hade jag nigen större lust att ställa mig och laga mat..
Satt uppe och kollade på en film, men orkade inte vara uppe tills den slutade, så lade oss ganska tidigt.

Imorse sov vi jättelänge, underbart! Efter frukosten så drog vi iväg till netonnet och jag köpte mig en ny bilstereo. det behövdes om man säger så. i alla fall om allt ska fungera.. åkte sedan hem till hjärtat och duschade innan jag mötte sofie i stan och vi lunchade på mcd. Förresten, nya mcfeast med chili, är STARK! så ni vet..
Nu sitter vi i sofies studentlägenhet och ska strax börja göra oss iordning. sen blir det hem till nille en sväng innan sofies första krogrunda i borås börjar. weeeii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0