torsdag

Igår hade vi lite olika lektioner, men självklart var ridlektionen den mest omtalande. 3 dagars ridning i rad nu, och innan det inte ridit på 7 veckor, så det känns! Dessutom har vi övat sits alla dagar, vilket inte gör saken bättre. Igår red jag gumman, och hon var lite smått stressad stundvis faktiskt. hon flåsade en hel del också stackaren. hon behöver god tid på sig att komma igång efter sommarbetet.

Jag åkte hem vid 4-tiden och efter 2 timmar var jag hemma. Följde med Jonna när hon åt mcd, och mötte sedan Sofie. Vi gick till spice and rice och åt thaimat. massa gott, sen om det är nyttigt, det är en annan fråga!
C kom och hämtade mig, vi handlade och satte oss sedan och kollade film. Det blev "the signal", som jag skriver mer om i nästa inlägg.

Så idag, gick jag upp ganska tidigt för att åka tillbaka till skolan, and here I am! Hade varit såå bra om fritidskortet gällde dygnet runt alltid. då hade jag nog åkt hem jätteofta ev. börjat pendla. men nu är det som det är. inte ens 1 år kvar nu! :D


Förresten hade jag och C 7 månader igår. puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0